Supportsystem

Opprettet av Henrik Schultz, Endret Sun, 22 Sep, 2024 ved 3:57 PM av Henrik Schultz

Vi loggfører alle henvendelser

Borettslaget loggfører alle henvendelser - uansett kanal - i et supportsystem. På denne måten sørger vi for at alle henvendlser blir sett og fulgt opp, og at tidligere henvendelser er tilgjengelig for nye styremedlemmer for opplæringsformål og kontinuitet mellom styrer. Les mer om hvordan du kan kontakte borettslaget i denne artikkelen.


Hva betyr det for meg?

Siden alle henvendelser loggføres kan du følge med i saksgangen ved å logge inn i systemet. Vær klar over at henvendelsene dine kan bli sett av flere i styret. Du henvender deg til borettslaget som en organsiasjon, og vi vil tilordne saken din en eller flere hos oss som kan løse saken din. Slik utnytter vi ressursene våre så effektivt som mulig, og du får kortest mulig svartid.


Høres vanskelig ut - må jeg lære noe nytt?

Nei er det enkle svaret. Men da vil du gå glipp av mye. Ved å opprette en bruker og logge inn får du ikke bare tilgang til dine tidligere henvendelser og status for pågående henvendelser, du får også tilgang til kunnskapsbasen vår. Her finner du svaret på det meste - kjempenyttig både for nye og gamle beboere.


Genialt! Hvordan kommer jeg i gang?

  1. Gå til support.sporveiens.no
  2. Første gang registrer du deg som bruker, neste gang logger du inn
  3. Velg ønsket funksjon


Nope. Orsk itj.

Helt greit. Du kan henvende deg til oss gjennom de offisielle kanalene som om systemet ikke eksisterer, men vit at vi logger alt uansett.



Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene
CAPTCHA-verifisering er obligatorisk.

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen